2016. január 21., csütörtök

Little Butterfly 5. Rész / Forró éjszaka / +18!

 Hoseok Pov ♦

- Sms-em jött - elő húztam a telefonom, és megláttam a nevét. A szívem a torkomban kezdett dobogni.

" Szia...Ömm.. Anyum dolgozik és nincsen kulcsom a házhoz. "
- Ki küldte?
- Jimin.
- Mit írt? 
- Nincs kulcsa - felálltam az asztaltól és el is indultam kifelé.

Kilépve az ajtón megláttam, ahogy ácsorog a tarkóját dörzsölgette.
- Jól vagy szépfiú? - rohantam hozzá. Többen is álltak az utcán, így nem értem hozzá.
- Persze... Csak... Nem tudom, hogy..
- Aludj nálunk - vágtam a szavába mosolyogva.
- De nem akarok zavarni - hajtotta le a fejét.
- Gyere már - ragadtam meg a csuklóját, és bevezettem a házunkba. Becsuktam utána az ajtót, és egy apró csókot adtam ajkaira üdvözlésként, amitől kicsit összehúzódott. Meglepődve nézett szemembe, amitől nevetnem kellett.
- Khmmm... - hívta fel nővérem a figyelmet arra, hogy ő is itt van. Még az ebédlő asztalnál ült.
- Öhm... Szeretném bemutatni a nővérem - vezettem hozzá. - Jimin, ő Ji Woo, Ji Woo, ő Jimin - léptem hátrébb.
- Úristen! Jimin! Irtó aranyos vagy! Sokat hallottam rólad. El se hiszem - azzal megölelte, majd Jimin is lassan vissza ölelt.
- Huhh.. Szia - nevetett fel.
- Ji Woo... Mi most felmegyünk jó? - húztam el tőle Jimint.
- Hát jóóó... De csak hogy tudjátok, ezek a falak nem hangszigeteltek. Szóval okosan.
- Jól van Ji Woo - intettem neki, majd megszorítottam Jimin kezét és felvezettem az emeletre.
- Szóval itt laksz - nézett körbe. - Nagyon szép ház - zavarban volt. Imádtam amikor elpirosodik, és nem tudja merre is nézzen. Aranyos volt. Bevezettem a szobámba. Elvettem tőle a táskáját és leraktam a sarokba az enyém mellé. Leült az ágyra. És nézelődni kezdett.
- Hol voltál suli után? - kérdeztem leülve mellé.
- Ömm... Jungkookkal beszélgettem - hadarta el.
- Junkookkal? - húztam fel a szemöldököm.
- Igen. Meglátott minket. Tudod... Amikor kijöttünk a teremből.
- És... Mit mondott?
- Hogy örül nekünk. Figyelj Hoseok.. A bandának hogy mondjuk el? Mármint ha titkolni akarod, de nem kéne mégis szólni? - nézett rám kétségbe esetten. Elnevettem magam majd a lehető leggyengédebben megcsókoltam.
- Megfogjuk oldani szépfiú - mosolyodtam el.
- Lefürödhetek? - kérdezte száját harapdálva.
- Persze - álltam fel, és a fürdőszobához indultam.
- A törölközők a szekrényben vannak. Ha végeztél csak gyere vissza.
- Köszönöm - mosolyodott el. Magára hagytam, majd a szobámba ledőltem az ágyra. Körülbelül 10 perc múlva pedig belépett Ji Woo.
- Jimin? - súgta.
- Fürdik.
- És van valami izgi? - Ült le ágyam szélére.
- Ji Woo. Szólni fogok. De egyenlőre nincs semmi.
- Jóó... És... Anyáéknak hogy akarod elmondani?
- Fogalmam sincs. Majd.. Kitalálok valamit. Nagyon kifognak akadni ugye? - néztem rá reménykedve.
 - Hát... Anya biztos... De megbékélnek úgy is - simogatta meg a vállam. Abban a pillanatban vissza is jött Jimin, amire felültem az ágyon. Csak egy törölköző volt a derekára tekerve, amitől nővérem rendesen zavarba jött.
- Öö...ööö... Én akkor most... Huh. Nem zavarok. Ömmm... Sziasztok - azzal kilépett a szobából. Jimin csak állt és engem nézett. Egy ideig tartottam vele a szemkontaktust, majd tekintetem a hasára vándorolt. Nem néztem volna ki belőle az ilyen szép felsőtestet. Gyönyörű volt. Nem tudtam mit kéne reagálnom.
- Öhmm nem akarsz felvenni.. ömm valamit? - nyeltem egy nagyot.
- Nincsen váltó pólóm - mosolygott. Jól látom, hogy élvez ahogy zavarba hoz?
- A-aadok - majd felálltam és a szekrényemhez léptem. Egy fehér trikót és egy fekete farmert találtam. Közelebb jött, hogy elvehesse, majd hátrébb álltam. Háttal állt nekem, és így kezdett el öltözni. Elsőnek a nadrágot húzta fel. Minden mozdulatát figyeltem. A felsőt kezdte el kifordítani, amikor már nem bírtam tovább. Közelebb léptem hozzá, és kezemet a vállára raktam. Teste még vizes volt, ami kellemes tapintást adott tenyeremnek. Összerezzent, és elejtette a ruhadarabot. Nem nézett rám. Számmal, a nyakára tapadtam, és apró csókokat kezdtem el osztogatni rá, amitől kirázta a hideg. Bal kezemmel hasánál, magamhoz szorítottam.
- Hoseok... - súgta halkan.
- Hmm? - nyögtem fel sem nézve nyakáról.
- Tudod.. Nekem nincs túl sok tapasztalatom a...
- A fiúkkal? - vágtam szavába.
- A kapcsolatokkal - engedte el magát. Most vettem csak észre, hogy mennyire meg volt eddig feszülve. Kezemet leeresztettem róla és megvártam, hogy szembe forduljon velem.
- Én vagyok az első? - nyitottam tágra a szemem. Látszólak eléggé félt.
- Igen.. - hajtotta le a fejét. Aranyos volt.
- Ezek szerint... - mosolyodtam el. - Velem volt az első csókod? - bólogatni kezdett.
- Nagyon szörnyű volt? - nézett rám gyönyörű fekete szemeivel.
- Szörnyű? - nevettem fel, majd állát megfogva ismét csókolni kezdtem. Nyelvemmel utat törtem, és az övét kezdtem masszírozni. Átöleltem a derekát, és szorosan magamhoz húztam. Ő is ezt tette. Tökéletes volt, mint minden pillanat mellette. - Istenien csókolsz Szépfiú - váltam el egy pillanatra ajkaitól, de ahogy kimondta, vissza is tértem. Kopogást hallottunk, és Ji Woo lépett be ismét. Kezeim között tartva Jimint fordultam hozzá.
- Ömmm... Én elmegyek... Van egy buli.. Csináljátok amit ilyenkor szoktak... Ömm sziasztok - azzal be is csukta az ajtót. Jimin elnevette magát és én visszatértem szenvedélyes csókunkba. A lábam fáradni kezdett, ezért az ágyamhoz vezetve ledőltöttem arra. Ráfeküdtem és úgy folytattam játékunkat. Kezemet most a nyakán pihentettem. Lábát lábam köré fonta.
- Szeretlek - súgta nekem elválva a számtól, majd kezemet az oldalán vezettem végig, amim elnevette magát.
- Csikis vagy? - vigyorogtam rá, és meg sem várva a válaszát teste minden pontján végig futtattam ujjaimat, ezzel heves nevetést kicsikarva belőle.
- Hoseok, hagyd abba! Elég! - nevetett Jimin megállás nélkül. Nem hagytam abba, majd hirtelen maga mellé lökött és karjaimat leszorítva felém kerekedett. Nevetett. Gyönyörű volt, így. Elképzelni sem tudom, hogy kaphattam meg ezt a fiút. ÉS megcsókolt. Most először kezdeményezett ő. Fölöttem volt és úgy éreztem, most ő vigyáz rám és nem én rá. Nem tudom meddig lehettünk így, de addig csókolt, amíg a nyelvem teljesen el nem zsibbadt. Szeretem őt, úgy ahogy sose szerettem senkit.


♦ Jimin Pov ♦


De, mi lesz, ha nem ír vissza.. El kell majd mennem egy hajléktalanszállóra vagy mi a fenére.. Az se biztos, hogy van a környéken. Továbbra is magam elé bámultam és gondolkoztam mi tévő legyek.
- Jól vagy szépfiú? – rohant ki a bejárati ajtóból Hoseok amire egyből felugrottam. Sóhajtottam egyet mikor közelebb ért. Megnyugodtam.
- Persze... Csak... Nem tudom, hogy..
- Aludj nálunk – vágott szavamba mosolyogva. Hóóó.. Álljunk meg egy picit. Aludjak náluk? És a szülei mégis mi a fenét fognak mondani? Áh..inkább lehet tényleg fel kéne keresnem azt a szállót. Meg emellett nem is akarok zavarni. Vagyis.. zavarnám, én elég sokszor csak abból nem lenne egy kis cuki ott alvásosdi amit a csajok szoktak csinálni.
- De nem akarok zavarni – hajtottam le a fejem.
- Gyere már – ragadta meg a csuklóm és bevezetett házukba. Becsukta mögöttem az ajtót majd felém fordulva szájon puszilt. Na, ezt nem vártam volna. Meglepődött arccal néztem rá, ezután amitől elnevette magát. Befordult a bejárati ajtótól nem messze lévő boltíven, ami egy gyönyörű étkezőbe vezetett. Hatalmas ez a ház belülről. A plafonról egy óriási csicsás csillár lógott le, nagy szobanövények díszelegtek egy-egy sarokban. Kellemes volt az összhatás. Az asztalnál egy csinos hölgy ült, aki éppen a telefonja képernyőjére meredt, észre sem véve, hogy mások is vannak rajta kívül a helységben.
- Khmmm... – köhécselt az asztalnál ülő lány figyelmünket felkeltve. 
- Öhm... Szeretném bemutatni a nővérem – vezetett hozzá. A lány felpattant a helyéről, a telefont ledobta a kezéből az asztalra majd Hoseok mellé lépett. Meghökkentően hasonlítottak egymásra. - Jimin, ő Ji Woo, Ji Woo, ő Jimin.
- Úristen! Jimin! Irtó aranyos vagy! Sokat hallottam rólad. El se hiszem – szorított karjai közé jó szorosan. Kedvesen viszonoztam a gesztust, de nem tudtam nem mosolyogni a reakciójától.
- Huhh.. Szia – nevettem fel.
- Ji Woo... Mi most felmegyünk jó? – húzott el a lány karjai közül.
- Hát jóóó... De csak hogy tudjátok, ezek a falak nem hangszigeteltek. Szóval okosan.
- Jól van Ji Woo – intett neki. Megszorította a kezem és felvezetett az emeletre. Mindeközben belátást nyertem a konyhába, ami szintén leírhatatlanul gyönyörű volt, és a nappaliba is ahol egy hatalmas plazma tv volt a falra felakasztva.
- Szóval itt laksz – néztem újra körbe. - Nagyon szép ház – Már-már zavarba ejtett ez a sok luxus holmi körülöttem.
Megérkeztünk szobája ajtaja elé. Sosem hittem volna, hogy egyszer más fiú szobájába lépek, és ha ezt túlgondolom akkor azt is hogy más ágyában alszom. Leültem és újra szemügyre vettem a tárgyakat. Neki is volt egy nagy TV-je, persze ez már jóval kisebb, mint a lenti, az alatt pedig egy Xbox díszelgett 4 karral és rengeteg játékkal. Biztos szoktak néha együtt játszani a tagok. Elmosolyodtam mennyire egy csodás élete lehetett eddig.
- Hol voltál suli után? – kérdezte, észre se vettem, hogy már leült mellém.
- Ömm... Jungkookkal beszélgettem.
- Jungkookkal? - húzta fel a szemöldökét.
- Igen. Meglátott minket. Tudod... Amikor kijöttünk a teremből.
- És... Mit mondott?
- Hogy örül nekünk. Figyelj Hoseok. A bandának hogy mondjuk el? Mármint ha titkolni akarod megértem, de nem kéne mégis szólni? – néztem rá kétségbe esetten. Ismét felnevetett majd közelebb hajolva újra megcsókolt. Már nem lepődtem meg annyira, mint 10 perccel ezelőtt. Gyengéden viszonoztam tettét.
- Meg fogjuk oldani szépfiú.
- Lefürödhetek? – elég kínosnak éreztem most ezt a kérdést, de muszáj..
- Persze – felállt és a fürdőhöz vezetett. Próbáltam már tényleg nem hasra esni a látványtól. - A törölközők a szekrényben vannak. Ha végeztél csak gyere vissza.
- Köszönöm – mosolyodtam el.
Miután kilépett hirtelen azt sem tudtam mihez kezdjek magammal. Megfordultam és a tükörképem nézett vissza rám, amitől majdnem felsikoltottam. Most komolyan egész nap így néztem ki?
- Szörnyű.. – mondtam magam elé és a hajam kezdtem el igazgatni. Levetkőztem és megengedtem a vizet. Nem akartam sokat vacillálni ezért kb 10 perc után ki is léptem a kádból. – Basszus – nincs váltó ruhám. Visszavettem a bokszerem és derekamra kötöttem a törölközőt. Megfogtam a ruháim és visszasétáltam a szobába. Nem számítottam rá, hogy nővére is bent lesz. Nem éreztem magam zavarban viszont ő eléggé.
- Öö...ööö... Én akkor most... Huh. Nem zavarok. Ömmm... Sziasztok - azzal kilépett a szobából. Egy helyben maradtam és Hoseokra bámultam, aki az ágyon ült. Egy darabig szemeztünk majd tekintetét a hasamra vezette, amitől elmosolyodtam.
- Öhmm... Nem akarsz felvenni ömmm... Valamit? – nyelt egy nagyot. Tetszett, hogy ennyire zavarba jött.
- Nincsen váltó pólóm – mosolyogtam továbbra is.
- A-aadok – majd felállt és remegő kézzel kinyitotta szekrénye ajtaját. Egy fehér trikó és egy fekete farmer akadt kezébe. Közelebb léptem, elvettem és tőle elfordulva leszedtem magamról a törülközőt és felhúztam a nadrágot. Teljesen mértékben meg voltam róla győződve, hogy figyeli minden mozdulatom.
A felsőt kezdtem el kifordítani. Hirtelenül fogadott, hogy tenyerét vállamra helyezte amitől kicsit összerezzentem, és leejtettem a kezemben lévő textilt. Ajkai nyakamhoz tapadtak és apró, gyengéd csókokat hintett rá. Kirázott a hideg. Ezután bal kezével hasamra simított és magához szorított. Megfeszültem egy kicsit. Még mindig háttal álltam neki, ami nem is volt baj, legalább nem látta a vörösbe elboruló arcom.
- Hoseok... – súgtam magam elé nevét.
- Hmm?
- Nekem nincs túl sok tapasztalatom a...
- A fiúkkal? – vágott szavamba. Ő is ugyanúgy tartotta a halk hangszínt.
- A kapcsolatokkal – engedtem el magam. Kezét leeresztette hasamról és már nem szorított magához. Lassan szembefordultam vele és gyönyörű szemeibe néztem.
- Én vagyok az első? – nagyon kínosnak éreztem magam mivel nekem ő tényleg az..
- Igen.. – hajtottam le a fejem.
- Ezek szerint…velem volt az első csókod? – kérdésére csak bólogattam.
- Nagyon szörnyű volt? – néztem most már fel rá.
- Szörnyű? – nevetett fel és államat megfogva felé fordított és megcsókolt. Nyelvével utat tört, amit már reflexszerűen megengedtem és viszonoztam. Kezével újra derekamra simított és szorosan magához húzott. Én is ezt tettem. - Istenien csókolsz Szépfiú – vált el ajkaimtól. Kopogást hallottunk, és Ji Woo lépett be ismét.
- Ömmm...izé....én elmegyek... van egy buli.. csináljátok, amit ilyenkor szoktak... ömm sziasztok – És újra eltűnt. Felnevettem. Hoseok visszafordult és nyelvével egy lassú táncba hívta az enyém. Lassan lépkedtünk hátra majd ledőltött az ágyra. Egy pillanatra ajkaink elváltak egymástól, de amikor rám feküdt újra egymásra találtak izmaink. Kezét nyakamon pihentette én pedig lábam, lábai köré fontam.
- Szeretlek - súgtam neki elválva szájától. Kezét oldalamon simította végig, amitől felnevettem.
- Csikis vagy? – vigyorgott rám, majd válaszom meg sem várva ujjai végig járták egész felsőtestem és heves nevetésben törtem ki.
-Hoseok! Hagyd abba! Elég! – nem hagyta abba ezért erőt vettem magamon, hátára fordítottam így én kerültem fölé. Nevettem még mindig. Arcáról a boldogság sugárzott amitől túlpörgött bennem az adrenalin és ajkaira csókoltam. Ez volt az első, hogy én kezdeményeztem. Most éreztem úgy, hogy ezt a fiút soha, de tényleg soha nem akarom elengedni magam mellől. Bármi történjék, mellette akarok maradni mindig. Teljes mértékben jobban szeretem őt, mint azt a patkányt aki rám sem hederített. Kezeit megkeresve magam mellett, végig simítottam karján és csuklójánál fogva feje fölé emeltem azt. Jobb kezemmel pólója alá nyúltam és lassan végig simítottam hasfalán és pár kockát meg éreztem tenyerem alatt. Ujjaimmal mellbimbóját kezdtem kör-körös mozdulatokkal simogatni, amitől belenyögött csókunkba. Nem tudom honnan jöttek ezek a mozdulatok sosem láttam még felnőtt tartalmú filmet és valóban nem volt még ilyenben részem. Elváltam ajkaitól és leszálltam mellé, miközben végig fogtam pólója alját, majd lehúztam róla azt. Elmosolyodtam mikor izmait végre takaratlanul láthattam szemeim előtt. Felült ő is majd keze nadrágom felé nyúlt, amitől kicsit megijedtem. Most jutott el az agyamig, hogy mi mégis mit is fogunk csinálni.
- Ehhmehm.. – Hope kérdően rám nézett és visszahúzta karját maga mellé. – Tee… khm.. Csi-csináltad már? – dadogtam magam elé fejemet lehajtva.
- Igen – válaszolta magabiztossággal teli hangon. Kezei derekam köré fonódtak és magához húzott, majd megfordított és ledőltött az ágyra. Ismét ő volt felül. Gyengéd érintéseire teljesen ellazultam és éreztem, hogy odalent viszont kezd szűkös lenni a hely. Észrevette ő is maga alatt, hogy feléled nemi szervem, ezért nyúlhatott a nadrág gombomhoz. Felemeltem a csípőm, hogy segítsek neki, és ezzel már csak egy szál bokszerben feküdtem alatta. Pár simogatás és puszilgatás után ő is levetette nadrágját. Fölém hajolt és mélyen belenézett szemembe. Ajkai beszédre nyíltak.
- Szeretnéd? – kérdezte meg halkan.
- Mindennél jobban – válaszoltam rá azonnal, egy mosoly kíséretében. Szemeiről még mindig nem vettem a tekintetem ahogy ő sem. Combomtól felfelé simogatott és amikor már tenyere combom tövéhez ért felsóhajtottam. Egy lassú mozdulattal végül rásimított amitől felszisszentem. Sehogy se tudtam volna pozíciót változtatni, mindenképp felettem akart maradni. Csókolgattuk egymást egy ideig majd benyúlt bokszerembe amitől megfeszültem. Hátára simítottam, és bal kezével lassan mozgatni kezdte a bőrt férfiasságomon. Apró sóhajaim hangosabb nyögésekké alakultak át melyek belepték a szoba csendjét. Lehúzta rólam az utolsó textil és teljesen meztelenül vergődtem alatta. Még mielőtt felém tornyosult volna eltüntette magáról ő is az utolsó ruhadarabot. Meglepően nagy mérete volt amitől megijedtem egy kicsit hisz tudtam mi lesz ezután. Kezei munkálkodását abba hagyta, és nyakamat kezdte csókolgatni majd egy bizonyos ponton erősebben megszívva tudtam, azt szeretné hogy lepecsételjen még pedig azért hogy tudtára adhassa bárkinek aki meglátná hogy már foglalt vagyok.
- Hhh-hoseoook – szívta meg a bőröm még erősebben amit már valóban fájdalomnak éreztem. Kezemmel vállát eltolva szerettem volna elszakítani ajkait a már égő bőrömtől. Egy erősebb mozdulattal megfogta a csuklóm és fejem fölé emelte azt, hogy ne tehessem meg azt amit szerettem volna. Nem hagyta abba, áttért egy másik felületre és azt is addig szívta amíg nem szisszentem fel. – Fháájj.. – szóltam most már rá amitől befejezte majd fentről lefelé végig csókolta a hasfalam. Kezeivel oldalamat simogatta amelyeket már nem éreztem csikisnek. Azt hiszem megunhatta az előjátékunkat, lemászott rólam és a lábam közé furakodott és újra megkérdezte.
- Biztos, hogy akarod? – kérdezte lihegve, szemei csillogtak a vágytól. Nem is tudom mit felelne ha azt mondanám nem, de persze semmi mást nem akarnék most ennél jobban.
- Igen, teljesen biztossh.. – feleltem neki vissza. Egy ujját benyálazta majd azt lassan bejáratomba csúsztatta. Furcsa érzés volt, nagyon is. Felsóhajtottam majd visszahajolva rám simogatni kezdett szabad kezével, és nyugtatgatni. Észre sem vettem, hogy már a második ujja is bennem volt. Kéjes nyögéseim teljesen felizgatták, majd kihúzta ujjait. Tudtam mi fog most következni. Amire már mindketten vártunk, a legjobb pillanat. Lassan bejáratom felé vezette férfiasságát és egy erősebb lökéssel már magamban éreztem, lüktető, hatalmas méretét. Túl szűk voltam még hozzá. Mozogni akart de alig tudott. Lökései nagyon fájtak a keskeny alfelemben. Nyugtásképp simogatott és csókolgatott nyakam körül.
- Lhazulj.. – nyögte, alig érthetően. Pár perc elteltével javult a helyzet és már egy kicsivel kényelmesebben mozgott bennem. Fájdalmamat kezdte átvenni a csodás, kellemes érzés. Derekamra markolt és tempósabbra vette mozdulatait.
- Jhiminh – sóhajtozta a nevem.. De ekkor egy olyan erőset lökött rajtam amitől ívbe feszült a hátam. Egy pillanatra megállt és így maradtunk. Csak a heves sóhajtozásaink voltak hallhatók. Újra meglökött amitől most már felnyögtem egy hatalmasat. Elért bennem valamit. Valamit amitől már csak eszméletlenül feküdtem alatta. Most már nagyobbakat lökve rajtam, kezdte el a nevem sóhajtozni, előtört az orgazmusom ami már zene volt füleinek.
- Jiminh énhh.. aaah mindjárthh.. – és forró nedvét megéreztem magamban, amitől pont ugyanakkor a férfiasságomból eddig gyűlő gyönyör most kirobbant és a hasfalamon folyt végig. Rám dőlt és fejét a nyakhajlatomba temette. Meleg levegő áramlott ki nyitott száján, majd kulcscsontomra puszilt és felült.
- Szeretlek – mondta és ajkaimra csókolt.
- Én is szeretlek – mosolyodtam el. Megtörtént. Életem legcsodásabb pillanatai alig egy héten belül következtek be. Leszállt rólam majd mellém feküdt. Karjával átölelt és magunkra húzta a takarót. Felé fordultam és közelebb csúsztam hozzá. Homlokomra puszilt amitől elpirultam és lehunytam a szemeim. Soha nem fogom elengedni magam mellől.


♦ Hoseok Pov ♦


Lassan végigsimított karjaimon, majd csuklóimat megszorítva fejem fölé emelte. Egész testemen átfutotott a hideg. Jobb kezét pólóm alá csúsztatta, majd hasamon kezdett végig simítani. Ujjait mellbimbóm körül táncoltatta, amitől akaratom ellenére belenyögtem csókunkba. Éreztem, ahogy egyre több vér szökik nemességembe. Pólómat lerángatva rólam felült, majd elmosolyodott. Ez a mosoly... Nem birok magammal. Sose éreztem még ilyen vonzalmat senki iránt. Követtem mozdulatát és felülve nadrágja után nyúltam.
- Ehhmehm.. - szakította meg mozdulataimat. - Tee.. Khmm... Csi-csináltad már? - dadogta maga elé.
- Igen - jelentettem ki határozottan, majd dereka köré kulcsolva kezeimet lerántottam magamra, majd hátára fordítottam. Gyengéden simogatni kezdtem a teste minden pontján, amitől férfiassága teljesen megduzzadt alattam, ezért hogy egy pillanatig se szenvedjen ismét nadrágjához nyúltam és ő felemelte a csípőjét, hogy segítsen nekem. A ruhadarabot elhajítottam. Kidolgozott felső testét párszor átsimítottam, majd az én nadrágomat is lerángatva magamról ledobtam azt a földre. Fölé hajoltam és mélyen a szemébe néztem. Nem akarok olyat csinálni amit ő ne akarna...
- Szeretnéd? - súgtam elé alig hallhatóan.
- Mindennél jobban - vágta rá azzal az elképesztő mosollyal. Combját lefele haladva simogattam, és amikor tenyerem nemi szerve széléhez ért, felsóhajtott, majd teljesen rásimítottam. Pár lágy csók után bokszerébe nyúltam, és teljes mérete köré fogtam, majd lassan mozgatni kezdtem rajta a bőrt. Először csak sóhajtozott, majd lassan ezek a sóhajok hangos nyögésekké váltak. Lerángattam róla az utolsó ruhadarabot is, majd lassan magamról is. Körülbelül ugyanolyan nagy volt neki mint az enyém, az ő szeme még is kikerekedett kicsit a látványon. Kezem mozdulatsorát megszakítottam, és nyakát kezdtem csókolgatni. Tökéletes ívétől még jobban izgalomba jöttem, egy bizonyos ponton pedig megálltam és szívni kezdtem. - Hhh-hoseok... - ahogy nevemet nyögte, csak még erősebben megszívtam. Kezeivel vállamat próbálta eltolni, de még lehetetlennek éreztem, hogy elszakadjak tőle, így egy erősebb mozdulattal csuklóját feje fölé emeltem. Áttértem egy másik pontra, majd minden szenvedélyemet belepasszírozva olyan erővel szívtam, hogy már felszisszent.- Fhájj... - leválltam nyakáról, majd hasfalát csókoltam végig. Végig simítottam oldalát, amitől már nem nevetett fel, csak sóhajtozott. Nem bírom tovább. Lábai közé furakodtam és újra megkérdeztem.
- Biztos hogy akarod? - lihegtem.
- Igen, teljesen biztossh... - felelte vissza. Egyik ujjam benyálaztam, majd azt lassan bejáratába csúsztattam. Mély sóhajtásokba kezdett. Szabad kezemmel nyugtatgattam, majd második ujjamat is belé helyeztem, és mozgatni kezdtem. Olyan hangosan nyögött, hogy már csak attól képes lettem volna elmenni. Nemességem bejáratához helyeztem, majd egy hirtelen lökéssel már benne is voltam. Irtó szűk volt, amitől alig bírtam mozogni benne. Biztos nagyon fáj neki ezért nyugtatásképp nyakát kezdtem csókolgatni.
- Lhazulj... - nyögtem. Percről percre egyre tágasabbnak éreztem a helyet és már könnyen mozogtam benne. Csodálatos érzés áradt szét a testemen. Derekára markoltam és tempósabban kezdtem mozogni benne. Majdnem minden lökésem után felnyögött, amitől teljesen megbolondultam.
- Jiminhhh... - sóhajtottam fel, majd annyira erősen meglöktem, hogy háta ívbe feszült, és mintha megállt volna az idő, nem mozdultunk. A szobámat csak az apró lihegések töltötték be. Most nagyobbakat kezdtem el lökni rajta, és nyögései közben a nevét ismételgettem.
- Jiminh... Énhhh... Ahhh... Mindjárthh... - és abban a pillanatban elélveztem testében, majd rögtön utánam már én is éreztem nedvét kettőnk között. Rádőltem, majd fejem nyakhajlatába temettem. Lihegtem egy kicsit, kulcscsontjára puszilva, felültem aztán.
- Szeretlek - mondtam és még egyszer lágyan megcsókoltam.
- Én is szeretlek - mondta széles mosollyal. Semmit se akartam jobban megkapni mint ezt a fiút. Valószínűleg ez volt életem legcsodálatosabb napja. Leszálltam róla és mellé feküdtem. Átöleltem, és magunkra húztam a takarót. Felém fordult és teljesen közel jött hozzám. Borzos haja alatt pihenő homlokára pusziltam, amitől egyből vér szökött az arcába. Lehunyta a szemeit. Sose láttam még nála gyönyörűbb embert. Fogalmam sincs mihez kezdenék, ha elveszteném. Vigyáznom kell rá. Ha úgy esik, örökre. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése